tisdag, mars 24

Twitter är något som jag hittills lyckats hålla mig undan...

...men om det någonsin funnits en anledning;





Jag har börjat researcha vad man kan göra för att motverka hårförlust för en snubbe jag känner som inte vet hur man använder internet.
Det finns verkligen väldigt mycket där ute som sägs kunna hjälpa...for me to poop on.
Vad hände med den där sprayen som man bara sprayade på och Vips så var allt fixat?

Min vän kommer bli så besviken.

Nä men det är inte så att jag tror att allt är förlorat utan hår, jag har haft rakat(vilket jag halvångrar nu om jag ska vara helt ärlig) förut, det handlar mer om att jag tidigare vetat att jag har valet att spara eller raka och nu..nu försvinner det valet.
Hemskt.

Vet inte riktigt vad jag ska göra med huvudet nu.

Kangool hattar?
Hårpluggar?
Gubbkepsar?

Apropå det!

Någon ställde den här frågan i en tv serie som jag såg;
När är det meningen att man ska stoppa in skjortan(polo tröjan t-shirten etc) innanför byxorna?
I vilken ålder är det meningen att man ska göra det?
Är det dags nu kanske?
Diskutera.

xoxo Hoosej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Regain heter sprayen.


Aldrig riktigt ok att stoppa pikétröja i byxor och dra upp byxorna för högt. Tycker jag iaf.

/H

Bobo sa...

Beror helt på... när man blir farsa tror jag det är nästan ett måste!

Här ska införskaffas byxor med hög midja, smalt skärp och en uppsjö av färgglada långärmade pikétröjor!