onsdag, oktober 22

Huh...

Vi har haft några dagar av ganska sjuka oväder här nere.

Jag har varit inomhus när det varit som värst men jag kom inte undan det.
Det blixtrade och dundrade som fagerlind, vissa stunder så kändes det som om man var på galapremiär så mycket som det blixtrade, för att inte nämna hagel och regnfallet som var bedövande hårt.

Jag tänkte inte så mycket på det eftersom jag var inomhus och inte påverkades direkt utav det, förutom att min flickvän satt på ett flyg under den värsta delen av ovädret(vilket var distraherande nog), men det verkar som om det uppmärksamats i Sverige i alla fall.

Aftonbladet tv klipp av ovädret

Och den där lilla snutten gör inte ljudet rättvisa.


Jag undrar hur vädret är i Sverige just nu...

5 kommentarer:

mirre sa...

duggregn

Anonym sa...

it's alive!!!


det är mörkt som fan. Och det kommer bli mörkare..

xxx
/HE

Jax sa...

Hello Esej!

Jag googlade på dig.. Så de e här du finns..?
Hur mår du? Kommer du hem till Jul och nyår?

mvh
Mark Hughe

Jax sa...

förresten
Grattis i efterskott...

Esej sa...

Marky!

Jag har försökt kontakta dig men jag måste ha helt fel nummer(tre stycken) för att sms'n har inte nått fram. Inte nog med det men jag skickade ett vykort till dig utan att veta din adress eftersom du inte är listad i eniro(Vykortet ligger hemma hos morsan och antingen hon eller brorsan kommer att ge det till dig), hur har du haft det?
Har du lust att maila mig på etewelde@gmail.com så att jag har all din info.

Mark out!